بندرلنگه

وب نوشته های یک جوان لنگه ای

بندرلنگه

وب نوشته های یک جوان لنگه ای

یادت نره سکه یک روی دیگه هم داره

 

مقدمه :

 

آب آبادانی است . ابتدای زندگی است و کمبود یا نبود آن اصل حیات و طراوت را زیر سوال می برد . وقتی آبی برای خوردن نباشد دیگر توسعه ، حالا می خواهد توسعه انسانی باشد یا اقتصادی ، فرع مسئله است .

 

تاریخچه :

 

قبل از بهره مندی از آب لوله کشی  تنها منبع تامین آب اهالی انباشت نزولات جوی در آب انبارهای سنتی ( برکه ) بوده است که در سطح شهر وروستاها با همکاری مردم ومشارکت خیرین احداث شده و مردم آب مورد نیاز خود را را استفاده از وسایل ابتدایی همچون حلب یا جعله ( ظرف سفالین ) و بر دوش یا بوسیله چار پایان تا محلهای سکونت خود حمل را زا آن بهره مند می شدند دراین مقطع زمانی اهالی همواره به انواع بیماریهای روده ای و جلدی مانند ( کرم پیوک ) مبتلا می شدند و گاها" در اثر تداوم خشکسالی از این آب هم محروم می گردیدند .

 

 روش قدیم = شیوه قدیم

                                    روش قدیم ، شیوه قدیم

 

درانتظارآب شیرین کارون

 

درکرانه شمالی خلیج فارس اما این بیست سال اش را بنده خوب به یاد می آورم که قرار بوده با اجرای طرحی به نام محرم آب سد کوثر در استان خوزستان از طریق چند صد کیلومتر لوله گذاری در طول سواحل جاری شود و مردم را از قحط آب نجات دهد اما هنوز که هنوز است اگر چه سه رییس جمهور و چند وزیر یک نماینده مجلس شورای اسلامی تا حالا آمده اند و بودجه اختصاص داده و حتی افتتاح اش نیز کرده اند (توسط آقای خاتمی) اما طرح نیمه تمام است و از آب شرب دائمی خبری نیست که نیست و باد هواست که در این خط لوله رفت وآمد دائمی دارد و بس.

 

 سکه اما روی دیگری هم دارد :

سال ها پس از آغاز طرح محرم اما طرح دیگری شامل رساندن آب سرچشمه های کارون به اصفهان آغاز شد. پس از اتمام طرح کار به آب رسانی به یزد رسید و اکنون صحبت از ادامه این خط لوله طویل به شهرستان (رفسنجان) است که با کشت بی رویه درخت های (پسته ) با کمبود آب زیرزمینی و شوری خاک روبرو می باشد.  و همه مراحل این طرح بزرگ در همین 20ساله به انجام رسیده است. با این حساب آیا مدیریت انجام شده در طرح محرم در قیاس با طرح های انجام شده دیگر در کشور ، نمونه ای (دردناک ) از سهل انگاری نیست ؟!

 طرحی که وعده اتمام آن هر بار نردبانی شده است بر دوش مردم برای وعده های انتخاباتی.

 

چهار شنبه، 21 آذر 1386، 09:02   /   کد خبر: 4763   

نماینده مردم بندرلنگه خبرداد :بهره برداری از طرح محرم تا پایان سالجاری

نماینده مردم بندرلنگه در مراسم جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی بندرلنگه از بهره برداری طرح محرم تا پایان سالجاری خبر داد .

" نویسنده "

(( این وعده را چهار دوراست که مردم این خطه هر چهار سال یک بار از زبان ایشان می شنوند ))

آیا این پایان سال جاری منظور قبل از 24 اسفند امسال 1386 است یا باز مثل همیشه منظور همان سال جاری که بعد از 4 سال دیگر نزدیک انتخابات دوره بعد ازاین خواهد بود ؟؟؟؟؟؟؟

تاریخ 1386/04/28 - روزنامه مستقل سراسری صبح ایران – پنجشنبه

سوال نماینده بندرلنگه از وزیر نیرو اعلام وصول شد

سوال نماینده بندر لنگه و بستک از وزیر نیرو در خصوص علت کندی آبرسانی به شهرهای خلیج فارس اعلام وصول شد.

به گزارش خبرنگار خانه ملت، حسین نجابت در پایان جلسه علنی روز سه شنبه سوال سیدعبدالله حسینی از وزیر نیرو در خصوص علت کندی آبرسانی به شهرهای خلیج فارس با توجه به تعیین سال 85 برای اجرای آن در مصوبه هیات دولت را اعلام وصول کرد.

 

" نویسنده "

 

     آقای نمایند زحمت کشیده بعد از 20 سال ارتباطات قوی درمرکز با مسئولین رده بالای مملکتی و سایر نمایندگان که همیشه در بروشورهای تبلیغاتی ایشان یکی از صفات بارز 20 سال نمایندگی مردم را درخانه ملت به آن دامن میزنند تازه از وزیر نیرو درباره علت کندی آبرسانی به شهرهای حاشیه خلیج فارس سوال کردند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

مشـــکل آب آشـــامیـــدنــی بنــدر لنــگه بـرطـــرف مــی شــــود


     وزیر نیرو طی بازدید از سدهای شمیل و نیان در شرق بندرعباس : در خصوص طرح آبرسانی محرم گفت: این طرح در حال اجراست و کلیه موانع آن در استان بوشهر برطرف شده و امیدواریم تا تابستان سال آینده آب به شهرستان بندرلنگه در استان هرمزگان برسد.

 

یکشنبه، 17 تیر 1386، 13:07   /   کد خبر: 3592 

 

    "صاحب محمدی" با اشاره به موضوع خطیر تامین آب شرب ، حل این مشکل دیرینه مردم بندرلنگه را مورد تاکید قرارداد و گفت: علاوه برپیگیری آبرسانی از خط " محرم"،افزایش آب شیرین کن های استاندارد و با فن آوری روز را در دستور کار داریم که اجرای آن تاکنون نتایج درخشانی را به همراه داشه است.

 

     بندرعباس- خبرنگار «ایران»: مردم بندرلنگه همچنان در انتظار اجرای کامل مصوبه دولت مبنی برتأمین آب آشامیدنی این شهرستان و روستاهای اطراف آن هستند. با اجرای طرح آبرسانی«خط محرم» از سد کوثردراستان خوزستان که به طول ۷۶۰ کیلومتر است، بخش قابل توجهی از مشکل آب آشامیدنی این منطقه بر طرف خواهد شد. وی با اشاره به این که مجری طرح آبرسانی به شهرهای حاشیه خلیج فارس (خط محرم) شرکت آب منطقه ای فارس است، افزود: با تأمین اعتبار و با توجه به کارهای انجام شده، بهره برداری از این طرح در سال جاری دور از انتظار نیست.  

 

     مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان هرمزگان اظهار داشت: برای خرید آب از بخش خصوصی، اصلاح شبکه انشعاب ها برای ۱۸ کیلو متر، ساخت تأسیسات مورد نیاز شامل: ایستگاه پمپاژ، ساخت مخزن ذخیره به ظرفیت ۲هزار متر مکعب و توسعه شبکه توزیع آب وساخت حوضچه برای تأمین آب آشامیدنی مورد نیاز این شهرستان در سال ۸۶ به مبلغی معادل ۳۱۰۹۰ میلیون ریال اعتبار نیاز است.

 

" نویسنده "

 

      گرفتن مبلغی معادل 31090 میلیون ریال اعتبار آن هم برای امری مهم و حیاتی همچون آب برای یک شهرستان توسط نماینده آن هم نماینده ای با قدمت و سابقه طولانی همچون نماینده ما کار خیلی شاقی خواهد بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

حسین پرنیان، فرماندار شهرستان بندرلنگه با بیان این که قدمت بالغ بر ۳۵ ساله شبکه داخلی توزیع آب شهرهای لنگه و کنگ موجب هدر رفت ۴۰ درصدی آب موجود می شود، افزود:استفاده از آب شیربن کن هایی که با بخش خصوصی عقد قرارداد شده، ترمیم شبکه داخلی آب آشامیدنی و اجرایی شدن پروژه خط محرم مردم این شهرستان و روستاهای اطراف که ۱۹۰ روستا در شهرستان های لنگه، پارسیان و کنگ است را از آب آشامیدنی مناسب بهره مند خواهد کرد.

 

نحوه تامین آب در حال حاضر :

 

تامین آب شهرهای بندرلنگه و کنگ تحت شرایط ذیل انجام می پذیرد:

 

     الف)از طریق بخشی از خط انتقال آبرسانی به شهرهای حاشیه خلیج فارس(162km)و15 حلقه چاه بخشی از آب مورد نیاز شهرهای بندر لنگ و کنگ به میزان 101(lit/s)تامین می گردد.

 

     ب) دومین منبع تامین آب شرب شهرهای لنگه و کنگ آبشیرینکنهای بندرلنگه با قابلیت تولید 2500 متر مکعب در شبانه روز می باشد ، که حدود1000 مترمکعب درشبانه روزازطریق آب شیرینکنهای M.S.F متعلق به شرکت و حدود1500 مترمکعب درشبانه روزازطریقبخش خصوصی به روش B.O.O تامین می گردد،که باانعقاد دوقرارداددیگر،پس از به بهرهبرداری رسیدن آنها حدود8000 مترمکعب درشبانه روز دیگر به ظرفیت تولید ازاین طریق اضافه خواهد شد.

 

     ج) سومین منبع تامین آب بهداشتی ، دشت گزیر در فاصله 40 کیلومتری شهرهای یاد شده است . که متاسفانه پس از قریب ربع قرن بهره برداری از این منابع ، کیفیت آب سفره دشت بحدی تنزل یافته که هدایت الکتریکی آن از 13000 میکرومهوس نیز فراتر رفته و غیر قابل استفاده می باشد.(آب این دشت فقط برای مصارف بهداشتی روستاهای گزیر و باورد استفاده می شود.)

 

البته سه روش اعلام شده بالا فقط صرفا" از منابع تامبن آب بهداشتی که در شبکه شهری جریان دارد و همانگونه که همه شهروندان مطلع بوده وهستند و از آن استفاده می نمایند جهت مصرف شرب غیر قابل استفاده می باشد .

لذا فقط تنها تفاوتی که با تاریخچه دارد جهت تامین آب آشامیدنی و مصارف پخت وپزباید از شیوه قدیم البته به روش نوین استفاده کرد .

 

روش نوین = شیوه قدیم

 

روش نوین = شیوه قدیم

                                روش نوین ، شیوه قدیم

 

البته این هم برگ زرینی است بر افتخارات درخشان نماینده 20 ساله که به دنبال جمع آور رای و امید به اینکه این دوره هم دراین ماراتون برنده خواهد شد و به قول خودش چون کسی لایق و با نفوذ و کسی که توانایی این را داشته باشد که مشکلات مردم منطقه را درمرکزپیگیری نموده وحل نماید در بین نامزدهای این دوره ندیده (یعنی از همه لایق تر خودم هستم ) مجبور به ثبت نام شده .

 

نظرات 51 + ارسال نظر
فریده قاسمی چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 15:22 http://dokhtekong.blogsky.com

سلام
خوشحالم از اینکه بعد از مدتها آپ کردین،حتما مطلب تون رو می خونم و ....

سلام
من هم خوشحالم که شما سر زدین.
حتما بخونید و نظرت هم در موردش عنوان کنید

سیدجلال شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 18:29 http://kolger.blogsky.com

سلام
جناب حسینی شاید نتواند حتی یک لیتر آب به لنگه بیاورد. (شاید که نه قطعا) اما مطمئنا روزی به خاطر چند دهه اتلاف وقت از طریق نشستن روی صندلی های سابقا قرمز و جدیدا سبز و احتمالا جدول حل کردن روی این صندلی ها با ثبت نامش در کتاب رکوردهای گینس برای حوزه انتخابیه اش افتخار خواهد آفرید.

صابری دوشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:35 http://lengehkarate.blogfa.com/

سلام و خسته نباشید.
چه عجب بالاخره به روز شدین.
مطلبتو باید سرفرصت بخونم و حتما هم میخونم.

با معرفی برترین کاراته کا شهرستان بندرلنگه به روزم.

دخت بندر سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 13:48

سلام به چوک لنگه
مه خیلی خوشحالم که تو اپ کردن.
موفق بشه


از بندر عباس

ابی جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 20:48

سلام
به روز شدنت رو تبریک میگم
شما هم که شدی مثل جناب اقای نماینده فقط لحظات حساس پیدات میشه...
به هرحال...
از قدیم گفتن... از ماست که بر ماست

حرف حق جواب ندارد

بنگری یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:52 http://www.bangeree.blogsky.com

سلام
خسته نباشید...
مطلبت جالب بود ..
سفر احمدی نژاد و حل کردن مشکل آب شرب هرمزگان یک کم جدی تر گرفته بشه !!!
شاد باشید

حق گو یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:40

چرا ما باید همیشه تو این فکر باشیم که حسینی نکرد و نخواست؟؟؟
چرا باید به این فکر نباشیم که شاید دولت محترممون نخواسته؟؟
تا دولت نخواد حسینی چه کاره است؟؟؟
حتما میخواین حسینی خودش بیل و کلنگ برداره و از کارون تا لنگه رو کانال کشی کنه براتون ؟؟؟
شما خودت میگی حسینی نماینده است!!! رئیس جمهور که نیست. نماینده من و شماست. یکی مثل و من و تو! حسینی مسئوله که کمبود و ها و مشکلات رو به گوش دولت برسونه که اگه بگیم در این کار کوچکترین کوتاهی کرده نهایت بی انصافی است.
چرا باید همیشه از روی احساسات بی منطق حرف بزنیم؟؟؟

شاید حق با شما باشه، اما این دلیلی نمیشه که ایشان دروغ تحویل مردم بده. از سال ۸۴ میگه بیشتر طرح محرم تموم شده و تا پایان سال جاری آب لنگه وصل میشه اما ما نفهمیدیم این پایان سال جاری کی فرا میرسه.
چرا فقط موقع انتخابات پیداش میشه و تو این ایام سهمیه آب شیرین مردم بیشتر میشه و بعد از انتخابات همان آش و همان کاسه؟
چرا همراهان ایشان حسینی را به گلدان تشبیه میکنند و بقیه کاندیداها را سطل زباله؟
چرا طرح گاز رسانی عسلویه که رئیس جمهور گفتند از بندرلنگه رد میشه اما ایشان پس از مدتی خط گاز را از بستک رد میکنند؟
از این چرا ها زیاد است اما متاسفانه ایشان در میان مردم نیستند که پاسخ به این سوالات بدهند

دختر رویدری یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:45 http://2khtarrooydre.blogfa.com/

سلام
خسته نباشید
تشکر از زحمات شما
شروع دوباره تبریک عرض می کنم
در پناه حق .

چوک سورو یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 16:45 http://suru.blogsky.com

با سلام خدمت چوک لنگه عزیز و تشکر از شما که زحمت کشیده ای و دست کسانی که به اسم نماینده و وزیر و .......... بیش از چندین دهه وعده مفت می دهند رو کرده اید . نه اقای حسینی دلش برای مردم لنگه می سوزد و نه اقای احمدی نژاد و خاتمی و رفسنجانی ، همه برای منافع خودشان شعار می دهند . تا هرمزگان تیول دولت مرکزی است وضع از این بهتر نخواهد شد . مگر نمایندگان بندر عباس چه کار مثبتی برای این شهر انجام داده اند ؟ همه به فکر منافع شخصی و قبیله ای خود هستند . انتخابات بازیچه ای بیش نیست در این مملکت . رفسنجانی طرح لوله کشی اب کارون به رفسنجا ن برای باغ پسته اش دارد پیاده می کند ولی مردم لنگه با حلب و جلیکه دنبال قطره ابی برای رفع تشنگی ! باید بدوند !
با ۱۷۰ میلیارد دلار در امد اضافی نفت ( فقط یک سال گذشته ) می توان تمامی ایران اباد نمود ! کجا رفت این پولها ؟

موفق بشی

حق گو دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 00:57

دوست عزیز سلام
بازم که داری همون حرفو میزنی
شما مطمئنی که این دروغگویی از جانب دولت به نماینده ما نبوده؟؟؟
مطمئنا یا نمی فهمی و یا چشمت رو بستی. عزیزم نماینده باید تهران باشه ودر در مجلس حضور داشته باشه!!! نه اینکه روزی لنگه روزی ژارسیان و روزی بستک و همیشه در حال سیر و سفر باشه که!!!
اگه اینجوری باشه پس کی قاون تصویب کنه؟ کی از حق من و شما دفاع کنه؟ کی بودجه درخواست کنه واسه بیمارستان و فرودگاه و آب شیرین و اسکله و بزرگراه و....؟؟
آخه ما داریم میبینیم که همه اینا توسط خود حسینی در مجلس عنوان میشه!! بازم میگیم نکرد و نخواست!!؟؟
این انصافه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخه مگه نقشه بردار مسیر لوله گاز حسینی بوده؟؟؟ مگه نقاشیه که هر کی هر کی بخواد به خطی بکشه؟ عزیزم اینا همش کار مهندسیه و ربطی به استان ما نداره مهندس از تهران و از دولت دستور نقشه برداری و تنظیم مسیر میده و مسئولیت اجرایی هم به عهده شرکت پیمانکار!!! حسینی فقط مسئول پیگیری تسریع و مشکلات خط گازه.!!!
بیایم اگه میخوایم ایراد بگیریم و انتقاد کنیم انتقاد سازنده بکنیم نه سعی بر تخریب شخص داسته باشیم.
مطمئن باش عزیزم هیچکسی غیر از حسینی به درد ما نمیخوره.
کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من...
خدا کنه کاری نکنیم که بعدها آه حسرت بر دل داشته باشیم...

قضاوت با دوستان.
اما راجع به این گفته شما[آخه ما داریم میبینیم که همه اینا توسط خود حسینی در مجلس عنوان میشه!! بازم میگیم نکرد و نخواست!!؟؟]
اگه منظور شما اون سی دی است که پخش کرده و طی اون سی دی ایشان ۱۱ دقیقه نطق دارند که ۳ دقیقه اول اون تعارفات همیشگی و بعد راجع به موضوعاتی که شما اشاره کردین میباشد.
من موندم چطور جناب نماینده رویش شد این سی دی را پخش کنه بعد از ۲۰ سال ۱۱ دقیقه صحبت آخه شاهکاره؟ نگاه کن چه کار کرده نه اینکه چه کار خواهد کرد.
ما که همیشه شاهد بخشیدن وقت خود به دیگر نماینده ها از طرف ایشان بودیم.
ایشان خوب راهی را انتخاب کرده اند سکوت در برابر اعتراضات مردم بی دفاع

حق گو دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 22:22

سی دی چی عزیز؟؟؟؟؟؟

همان سی دی که آقای حسینی برای تبلیغات دوره جدیدش ۱۱ دقیقه نطقش در مجلس را پخش نموده

حق گو سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 21:42

سلام
ببینید دوست عزیز
من سی دی چیزی ندیدم. دنبالش میرم ببینم چیه! اما...
اما منظور من از دیدن دنبال کردن و با چشم باز و شسته مسئله رو نگاه کردن بود.
دوست عزیز من نمیخوام بگم حسینی بهترینه اما ما باید واقعیت رو قبول کنیم و بپذیریم که خیلی چیزا دست خود حسینی نیست.
فرض کنم همین مسئله آب لنگه که حاضرم دست شما رو بگیرم و ببرمت تو صحن مجلس و ازت بخوام خودت از رئیس مجلس و کمیسیون مربوطه و بقیه نماینده ها سوال بپرسی که چند بار به خاطر تعویق در انجام این کار توسط خود حسینی تذکر داده شده!! اما وقتی دولت نمیخواد از دست حسینی چه کاری بر میاد؟؟؟
ما مشکلمون اینه که از روی احساسات و به دنبال حرف دو نفر بی سواد سیاسی راه می افتیم به انتقاد و تخریب!! هرچند انتقاد میتونه باعث پیشرفت فرد بشه اما نه تخریب و انتقاد غیر معقول.
دوست عزیزم امسال از بین کاندیدا ها سه نفر برجسته تر وبیشتر بر سر زبانها هستند : حسینی نماینده فعلی- آقای احمد جباری و آقای زارعی رئیس اسبق دانشگاه پیام نور و رئیس فعلی بیمارستان لنگه.
متاسفانه از شانس بد ما از این سه نفر شایسته تر از همه خود حسینیه. من تعصب ندارم نسبت به حسینی ولی همیشه سعی می کنم حقیقت جو و حقیقت طلب باشم. واقعیتی که ما پیش رو داریم و باید بپذیریم اینه که آقای جباری و زارعی گزینه های خوبی واسه نمایندگی ما نیستن.
اگر فردی اصلح و عالم تر و مردمی تر کاندیدا شده بود حتما منم هم با حسینی مقایسه اش می کردم و اگر برتر از او بود او را انتخاب می کردم. اما چه کنم که به گفته دوست عزیز کوخردی در مملکت ما قحط الرجال است و ما مجبوریم به همین یک مردی که بیست سال از عمرش رو برای من و شما صرف کرده اکتفا کنیم. حسینی که حتی به خاطر ما با مرگ نیز دست پنجه و نرم میکنه حقش این نیست برادر عزیز...

قبول دارم که همه چیز دست حسینی نیست اما جناب حسینی طبع سرد و آرام دارند مجلس جای سکوت و کوتاه آمدن نیست ببینید نماینده های جاههای دیگه به خاطر یک مسئله چه سر و صدایی راه میاندازند و به همین دلیل موفقند نمونه اش نماینده لامرد.
یک موضوع دیگه اینه که همیشه طرفداران حسینی این حرف را میزنند که کسی لایق تر از حسینی نیست. شما از کجا میدانید؟
مگر به بقیه جولان داده اید که بفهمید اصلح تر نیست به طور مثال بنده که لنگه ای هستم آقای جباری را نمیشناسم ولی آقای زارعی را تا حدودی میشناسم که ینجور که شما میگوییید نیست( هیچ توضیحی در مورد ایشان نمیدهم چون نمی خواهم از هیچ کاندیدایی طرفداری کنم)
حال شما اینگونه مودبانه نوشتید که[متاسفانه از شانس بد ما از این سه نفر شایسته تر از همه خود حسینیه] حالا میخواهی بدانی که یکی از همراهان همیشگی آقای حسینی که لنگه ای هم هستند چند روز پیش در یکی از جلسات در مسجدی در بندرکنگ که خود آقای حسینی هم حضور داشتند این جمله شما را با چه مثالی عنوان کردند؟
ایشان گفتند : فرض کنید یک گلدان داریم و ۵ سطل آشغال شما رای خود را در گلدان میاندازید یا سطل آشغال؟
حال دانستید تکبر تا چه حد است.
بابا حسینی ۲۰ سال مجلس بوده دیگر هر چه در توان داشته باید تا حالا انجام میداد بگذارید یک نفر دیگر برود ما تا کی باید تاوان تعصب خود را پس بدهیم؟

جواد چهارشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 13:59

عیسی خسته نباشید

آشنا پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:38

آقا یا خانم حق گو سلام
بنده قصد ندارم هیچ گونه نظری در مورد جناب حسینی بدهم چون اولا ایشان را نمی شناسم و ثانیا اصلا لنگه ای نیستم و و نفع یا ضرری از نمایندگی ایشان به من نمی رسد. اما نقد مختصری دارم بر فرمایشات شما همانطور که می دانید نمایندگان مجلس برای دفاع از حقوق موکلینشان ابزار هایی را در اختیار دارند نمی دانم آقای حسینی تاکنون از این ابزارها استفاده کرده اند یا نه. اگر استفاده کرده اند لابد در تبلیغاتشان خواهند گفت. برخی از این ابزارها عبارتند از سوال استیضاح ارتباط با مقامات ارشد و ... کسی از آقای حسینی انتظار ندارد که بیل و کلنگ بردارد و لوله کشی کند اما وظیفه ایشان است که از ابزارهای خود استفاده کند آیا تاکنون ایشان از وزرای نیرویی که در مدت نمایندگی ایشان مصدر امر بوده اند گاهی سوال کرده اند؟ آیا گاهی تلاشی برای جمع آوری امضا جهت استیضاح گرفته اند؟ آیا برای اصلاح نقشه یا به تعبیر شما نقاشی که مهندس از تهران کشیده یک نطق پیش از دستور داشته اند؟ آیا گاهی با وزرای نیرو یا روسای جمهور وقت ملاقاتی داشته اند یا حداقل در این مورد نامه ای نوشته اند؟ اگر این اقدامات را انجام داده باشند حتما مردم مطلع خواهند شد چون ما در طول دوران نمایندگی حداقل دو نشریه محلی و در چند سال اخیر حدود بیست نشریه داشته ایم که محال است اقدامات نمایندگان استان را دست کم یکی از آنها منعکس نکند.اگر ایشان در این زمینه کوتاهی نموده اند که وای به حالشان در قیامت که باید پاسخگوی چندصد هزار نفر باشند و اگر کوتاهی نکرده اند باید به ایشان تبریک گفت.

حقیقت این است پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:13

سلام
جناب حقگو حق را بگو. با چه منطقی میگی از بین سه کاندید حسینی اصلحه؟ البته اگر ملاگ شما بزرگ بودن نگین انگشتر و یقه آخوندی باشه بله حسینی از همه با صلاحیت تره والا صلاحیت و اصلحیت معیارهای خاص خودش رو داره شما داری با احساس و تعصب حرف می زنی میگی هیچ کس اصلح تر از حسینی نیست پس چرا عملکرد ۲۰ ساله ایشون در حد صفر هم نیست البته برای مردم لنگه و الا برای مافیا هایی مثل خسروانی و توانا و دارو دسته هاشون و ... عملکرد حسینی
نمره ای فراتر از بیست داره که عین بختک افتادن رو پروژه های دولتی و غیر دولتی دارن با رانت حسینی کیسه هاشونو پر می کنن اما شخصی مثل دکتر زارعی که عملکردش در شورا و بیمارستان و دانشگاه آن هم با دست خالی و بدون حمایت دولت آن هم در مدتی کمتر از ربع مدت وکالت حسینی بسیار قابل دفاع است اما شما صلاحیت حسینی از ایشون که سن پدر دکتر زارعی رو داره و به اندازه بچه خردسال ایشون هم به درد مردم لنگه نخورده رو بیشتر می دونی.
شما که سنگ ایشون رو به سینه می زنی بهتره بدونی فقط بخشی ازدستاورد حضور حسینی در ادوار مختلف مجلس یک خانه میلیاردی شخصی در تهران و یک پرادوی ۴ در سفید شخصیه می تونی تحقیق کنی. والا در بیست سال اگر حسینی فقط سالی یک بار هم یک نطق آتشین در مورد فقط آب لنگه داشت آیا حتی یکی از چندین وزیر نیرویی که در زمان نمایندگیهای ایشون از مجلس رای اعتماد گرفته کار رو جدی نمی گرفت؟
شما دارید از حسینی طرفداری متعصبانه می کنید چون مثل اون انحصار طلبید مثل اون به بقیه کاندیداها نگاه تحقیرآمیز دارید چون حسینی رو گلدون و بقیه رو سطل زباله می دونید.
اما بدون که سطل زباله مورد نظر چاپلوسان اطراف حسینی خاصیتش از گلدون برای مردم بیشتر بوده اون بدبخت بی ادب و بی شخصیتی که این جوری از حسینی دفاع می کنه که حتی حاضره با یک مثال بی ادبانه که لایق شخصیت خودش و خانوادشه داره بدتر حسینی رو تخریب می کنه.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 14:37

من واقعا نگران سلامتی جناب حسینی هستم ایشون واقعا دارن زحمت می کشن می ترسم این همه کار و تلاش و غم و غصه مردم رو خوردن آخر ایشون رو از پا در بیاره شوخی نیست که طرف تو بیست سال ۱۱ دقیقه صحبت کرده.

دیوان پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 15:09 http://www.khashmeh.parsiblog.com

با سلام خدمت دوست عزیز و بزرگوارم
ارزش رای چگونه است . واقعاْ مردم سالاری همینه که داریم می بینیم . یادته سال ۷۴ یک جوان ۱۹یا ۲۰ ساله بودیم بعد از گذشت دو دوره از نمایندگی آقای نماینده در آن زمان بندرلنگه حتی از جریان گذر زمان عقب تر بود.ولی کسی برایش مهم نبود. شهر برایش اولویتی نداشت باید شکم خانواده را سیر نگه می داشت. جوش زدیم و گفتیم ۸ سال مدت کمی نیست اگر قابلیتی بود تابه حال به بلوغ رسیده بود. دسته های مختلفی بوجود آمدند . دسته اول و پیشتاز کسانی بودند که فکر می کردند خیلی دیندارند و بدون اجازه مدرسه دینی نباید عملی انجام داد و در غیر اینصورت از اسلام فاصله گرفته ای . فرد خاص مورد نظر نیست و دوست ندارم اسم کسی بنویسم . دسته دیگر بندگان خدا کسانی بودند که عقیده داشتند هر کسی به مجلس راه پیدا کند به حال آنان فرقی نمی کند و تمام آنها به فکر منفعت خود هستند پس شرکت نمی کردند. دسته بعدی کسانی بودند که فکر امرار معاش خود بوده و بعد از اخذ مواجب از ..... به صورت های مختلف رای خود را وارد صندوق می کرند. واقعا فاصله ها بسیار است و ارزش رای ها نامشخص و افراد ارزش رای خود را نمی دانند شاید علتهای مختلفی داشته باشد . عزیز من فکر کنم نماینده ما یک سالی است که زبانش باز شده است اجازه بدهیم این دوره به مجلس برود جای دوری نمی رود ما که بیست سال تحمل کردیم اینهم ۲۴ سال شاید فرجی شد!!!!!. در دوره های پیش با سیاست بعضی ها و به نفع نماینده محترم افرادی را وارد بازی انتخاباتی کردند که رای منطقه پارسیان(گاوبندی) تقسیم شود و منطقه بستک که حس ناسیونالیستی در این دوران گل می کند پس می ماند خود لنگه و کنگ . متاسفانه متاسفانه کسی که وزنه سنگینی بوده باشد در این دوران وارد معرکه نشده است. دور تادور شنیده ام که امسال مدرسه دینی پشتبان فلان کس نیست و غیره باز هم سوء استفاده از مردم است . مردم های بیچاره ای که به علت اخلاص خاص خود رهرو افرادی شده اند . وظیفه ما و مدرسه دینی و مدرسه علمی و مدرسه سیاسی این است که واقعیات را بگوئیم و قدرت انتخاب را به مردم بدهیم نه اینکه فرد را انتخاب کنیم متاسفانه در این مقوله واقعیت ها به کنجی رانده می شودند و افراد برای رسیدن به اهداف خود از حربه های نوین هم استفاده می کنند . باید مواظب مردم خود باشیم و نگذاریم مورد سوء استفاده بعضی ها قرار بگیرند کاری که سالیان سال است که در حال انجام می باشد .و متاسفانه بزرگترین توهین به افراد یک جامعه می باشد . مقصر آقای فلان نیست مقصر ما هستیم که از گذشت زمان درس نمی گیریم . آیا روشی که الان انتخاب کرده ایم روش درستی است که بعد از بیست سال یا سی سال جمهوری اسلامی ایران به دست آمده است . یا باز هم آیتم های دیگری مدنظر می باشد . به امید پیروزی مردم دیندار خطه جنوب در انتخاب نماینده اصلح./

[ بدون نام ] شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 19:28

بزرگترین دلیل برای ماست بودن ایشون اینه که صلاحیتش تایید شده . مشیری خدابیامرز دو تا نطق آتشین کرد صلاحیتش رد شد مشیری ای که عضو موتلفه اسلامیه حالا حساب کنید حسینی چقدر بی خاصیت و وابسته بوده که صلاحیتش تایید شده.

دلا دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 13:34

سلام
مشکل از مدیریت بالان عزیز مملکتی که از کمبود اب در عذابن قرارن اب به کویت صادر بکنت بی خیال هرمزگان بلوچستان کرمان وووو مملکتی که دومین منبع گاز دنیا را صا حبن مردمش با گه گاو وگوسفند در استانهای شمالی و شمالغربی خانه هایشان را گرم میکنند مملکتی که روی دریای نفت خوابیده و نفت را بالای ۱۰۰ دلار در بشکه میفروشد بنزین را از هند که اصلن نفت ندارد وارد میکند ای کشور بر بایه انشاالله درست میشود از سال ۵۷ بنا شده .مشکل از بیخ وبن خراب است عزیز

هادی دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:05 http://www.sohrabi.net

سلام
من خیلی وقته از وبلاگ شما بازدید نکرده بودم امروز خوشحال شدم با این مطلبتون
همیشه موفق باشید
یه سری هم به ما بزنید ممنون میشم لینک سایت منو به نام سهرابی دات نت در وبلاگ خود قرار دهید

حسین زارعی دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 20:34 http://nimrah.blogfa.com

سلام
من هم هرمزگانی هستم. و میخوام با شما هرمزگانی ها هم گام شوم. شما را لینک کردم. ممنون میشم اگر شما هم من را لینک کنید.
ببخشید که نظرم ربطی به مطلبتون نداشت.

[ بدون نام ] جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:58

دمت گرم خوب تکوندیش

سلام وبلاگ شما در لیست پیوندهای وبلاگ ما قرار گرفت اگر مایلید وبلاگ مارا در لیست خود قرار دهید.قبلا از همکاری شما متشکریم.

رامی چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 14:25 http://www.dehtal-city.blogsky.com

سلام چوک لنگه ( چشمک)
فرا رسیدن سال نو بر شما مبارک
هر روزت نوروز . نوروزت پیروز...

بیداری یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:19 http://bidary.blogsky.com

تلخ است
ممنون از خبرتون

بندرجاسک-فرزاد بادروج دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 20:31 http://www.jaski.ir

سلام. خیلی وقته به روز نمی کردی.
خوشحالم از اینکه میبینم به روزی.
البته منو ببخش که بعد از ۲ ماه میام.

حالا راز راه نیافتن سناتور حسینی به مجلس را فهمیدم.
آب حل نشه خودش میره توی آب.
حدس میزدم که مسئله آب باید باشه.
راستی از این اقای جباری هم یه خورده بنویسید بدونیم کیه.

فرهنگسرای دانشجو چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:56 http://khalijefars.persianblog.ir

با سلام

معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ تهران و فرهنگسرای دانشجو برگزار میکند:

فراخوان جشنواره خیلج فارس و انتخاب بهترین وب لاگی که آثاری در رابطه با خیلج فارس ارائه دهند.

این جشنواره شامل ۳ بخش زیر می باشد:

شعر

نثر ادبی یا داستانی

قالب و گرافیک و تکنیک های گرافیکی (پوستر،لوگو،کلیپ)

افردای که مایل به شرکت در این جشنواره هستند می توانند آثار خود را در وبلاگشان و یا با ساخت وب لاگ جدیدی قرار دهند و لینک مطلبشان را برای ما در کامنتها بگذارند.

به ۳ نفر برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

مهلت ارسال آثار تا ۱۰ اردیبهشت ۸۷ می باشد.

مترغن پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 00:22 http://bolitan-kong.blogfa.com

با معرفی مورخان بزرگ کنگ به روز هستم ما را از نظرات بولیتانتون بی نسیب نزارین منتظر حضور سبزتون هستم بدرود......

یه رهگزر چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 23:38

سلام خسته نباشید من اولین بار است که به این وب سر زدم جالبه چیزی که فعمیدم دل پر خونی از نمایندتون دارید من به شما حق میدم البته انتخابات تمام شد و اقای جباری به مجلس رفتن ولی شما انتخاب بدی کردید من اقای حسینی را به هیچ وجه قبول ندارم ولی اقای جباری یه روبا به تمام معنی است من ایشان را خوب میشناسم شما در لنکه هستید ومن در بستک پس به من حق بده که شناخت بیشتری از ایشان داشته باشم این گفتهام از روی غرز نیست ایشون یه اطلاعاتی وبسیجی و خبر چین بودن ولی تو انتخابات شدن یه ادم پاک و معصوم خدا به ما رحم کنه چون به دلیل عمتکرد ضعیف نماینده قبلی مردم بدترین رو انتخاب کردن میتونی خودت تحقیق کنی
موفق باشی

رحیمیان چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 13:46 http://www.rahimian.blogsky.com/

سلام
موفق باشید.

نیلوفر چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:33 http://rhi.blogfa.com

سلام دوست عزیز وبت خوبه

انجمن جنوبگان چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:44 http://iranpbs.ir



با سلام

اینجانب احسان رمضانی مدیر انجمن جنوبگان هستم

این سعادت رو دارم که وبلاگ قشنگ شما را دیدم و با نحوه کار شما آشنا شدم

از شما دعوت میکنم به جمع دوستانه و خانوادگی بچه های جنوبگان بپیوندید

نیازمندیها برای مدیریت

1. انجمن زبان انگلیسی
2. انجمن خودرو
3. گالری
4. سینما و خانواده کامل
5. طراحی گرافیک دوبعدی
6. طراحی گرافیک سه بعدی
7. طراحی و گرافیک
8. تالار اندیشه
9. تلار منطق و فلسفه
10. علوم پایه
11. علوم زندگی
12. علوم پزشکی
13. اس ا م اس
14. انجمن موبایل
15. تاریخ
16. خانواده و مشاوره

در یک ساعت نحوه کار با انجمن را به شما اموزش خواهیم داد

این انجمن داری فروشگاه و پشتیبانی آنلاین شبکه می باشد

آدرس فروشگاه : www.shop.iranpbs.ir

پاسخ گوی انلاین سوالات شما : آیدی شبانه روزی JONOBEGAN


مهدی صابری یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:00 http://lengehkarate.blogfa.com

سلام
با خبر قهرمانی تیم کاراته بندرلنگه در استان به روزم...

mr.x یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:54 http://www.falgoosh-.blogfa.com

..سلام دوست من ~$$$$
~~~~~~~~~~..$$**$$
~~~~~~~~~...$$$**$$ با تبادل لینک موافقیّ
وبلاگت باحاله.. $$$~~~'$$
~~~~~~~~$$$"~~~~$$
~~~~~~~~$$$~~~~.$$
~عزیز من. ~~$$~~~~..$$
~~~~~~~~$$~~~~.$$$
به من هم یک~$$~~~$$$$
~~~~~~~~~$$$$$$$$
~~سری~~~~$$$$$$$
~~~~~~~.$$$$$$*
~میزنی~$$$$$$$"
~~~~.$$$$$$$....
~~~$$$$$$"`$
~~$$$$$*~~~$$
~$$$$$~~~~~$$.$..
$$$$$~~~~$$$$$$$$$$.
$$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$
$$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$
$$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$
3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$
~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$
~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$
~~~$$$$~~~~~~~$$~$$"
~~~~~$$*$$$$$$$$$"
~~~~~~~~~~````~$$
منتظرحضورسبزت هستم.'$
~~~~~~~~..~~~~~~$$
~..گلم..~$$$$$$~~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~~$$$$$"~~.$$
~~~~~~~"*$$$$$

یک جناحی یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 13:54

به نظر شما نماینده جدید (آقای جباری) برای رفع فقر و بدست اوردن دل مردم بندرلنگه کاری خواهند کرد یا ایشان هم مثل نماینده قبلی فقط به فکر صندلیشان خواهند بود؟

باید گذاشت به عهده زمان

Kamira سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 13:54 http://kamira.blogsky.com

سلام به چوک لنگه عزیز.

مطلب مهم و خوبی بود. به نکات خوبی اشاره کردید. عکسها هم به اندازه کافی گویا بودند.

با یک عکس جدید به روزم.

مهرشاد سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 18:36 http://www.mehredoulab.blogfa.com

از وبلاگتون دیدن کردم جالب بود اگه خواستی به وبلاگ دولاب سزر بزنی به وب سایت من هم سر بزن منو داخل پیوندها لینک کن تا من هم تورو لینک کنم به وبلاگ من هم سر بزن نظر هم یادت نره ممنون می شم

صابری دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:34 http://lengehkarate.com

سلام...
خسته نباشید...
به روزم با

هرمزگان شاهد قدرت کاراته بندرلنگه

موفق باشید...

روابط عمومی هیئت کاراته بندرلنگه دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:49 http://lengehkarate.com

سلام...

با مطالب و تصاویر جشن هشتمین سالگرد تاسیس کاراته در بندرلنگه تجلیل از قهرمانان به روزم...

موفق باشید...

شیوا سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 00:33

خوبه

مهدی صابری دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:55 http://lengehkarate.com

سلام...

با تصاویری از مسابقات کاراته بین المللی ارومیه به روزم...

منتظر حضور سبزتان هستم...

موفق باشید و پایدار...

مهدی صابری شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:01 http://lengehkarate.com

سلام...

در نظر سنجی انتخاب برترین کاراته کا سال ۸۷ شهرستان بندرلنگه شرکت فرمایید...

سپاسگذارم...

http://lengehkarate.blogfa.com/post-215.aspx

فرزند جنوب سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 18:22 http://http:/www.1km-ta-bandarlengeh.blogfa.com

با سلام به چوک لنگه
من لینکت کردم
وب جالب و قابل تحسینی داری
خوشحال میشم لینکم کنی

رئوف سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 18:25 http://www.nader14.blogfa.com/

درود بر شما ان شاالله حل میشه-با موضوعی در مورد شهرتان بروزم اومدی نظر یادت نره ممنون.

هرنگی یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:43 http://www.herangi.blogfa.com

سلام وبت قشنگن
اگر برای تبادل لینک موافقش مو را با نام هرنگی لینک بکون و خبرم کن تا تو رو هم لینک کنم سر بزنی ها منتظرتم پوک لنگه

محمد چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:06 http://www.5shanbebazar.ir

با سلام و درود خدمت هم استانی عزیز

وب سایت پنجشنبه بازار در جهت همبستگی وبلاگ ها و وب سایت های هرمزگانی های عزیز اقدام به راه اندازی لینک باکس پیشرفته بین همه سایتها و وبلاگ های هرمزگانی کرده است.
اگر مایل بودید عضو این لینک باکس پیشرفته شوید به آدرس زیر مراجعه فرمایید
www.5shanbebazar.ir/linkbox

بیایید با عضویت در لینک باکس و قرار دادن کد آن در سایت خود تمامی سایتها و وبلاگهای هرمزگانی را به هم وصل کنید
لازم به ذکر است که این لینک باکس فقط مخصوص هرمزگانیهای عزیز می باشد

موفق و پیروز و سر بلند باشید
www.5shanbebazar.ir

یه دوست چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 20:39 http://yedooste2009

یه سربزن

احمد چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 23:27

با سلام/من یه غریبه هستم که مدت ۴سالی اومدم لنگه البته نه خود لنگه ولی چیزی های دیدم که برام جای تعجبه ناراحت نشید همش حرفه؟کی دلش به حال کسی سوخته

ناشناس چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 17:14

درود بر مردم خونگرم و صمیمی بندرلنگه!
من افتخار اینو داشتم که در آبشیرین کن بندر لنگه خدماتی هرچند ناچیز به مردم مهربان و صمیمی بندرلنگه در زمینه نصب ارائه کنم. ولی متاسفانه در زمینه بهره برداری از آبشیرین کن بندرلنگه مطالب تاسف باری را دیدم که واقعا نمیدونم چی بگم.
این آبی را که به مردم میدن نه از نظر بهداشتی کیفیت مناسبی داره و نه کنترلی در میزان تولیدش هست. من واقعا نمیدونم در این زمینه چه کمکی از دستم بر میاد ... :(

روابط عمومی هیئت کاراته بندرلنگه سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:16 http://lengehkarate.com

سلام ...

آشنایی با نفرات اعزامی به مسابقات کاراته بین المللی بلاروس

حتما به ما سر بزنید....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد