بندرلنگه

وب نوشته های یک جوان لنگه ای

بندرلنگه

وب نوشته های یک جوان لنگه ای

یک سالگی وبلاگ

سلام به همه شما عزیزان

امروز هشتم فروردین است، دقیقا یک سال از راه اندازی این وبلاگ می گذرد. قبل از هر چیز از خداوند بزرگ به خاطر این توانایی که به من داد شاکرم.

اولش خیلی برایم سخت بود، نمی دانستم چه و در چه مورد بنویسم.اما به لطف الله و کمک دیگر دوستانم و همچنین دیگر وبلاگ نویسان هرمزگانی  به قول معروف افتادم رو غلطک. که همین جا از همه آن دوستان عزیز تشکر میکنم.

هدف اصلی ام معرفی شهر و بیان مشکلات و چاره اندیشی برای حل برای آنها بود  که گاهی هم مطالبم شکل انتقاد به خود میگرفت. بعضی وقتها به مطالب و سوژه هایی بر میخوردم که شاید ربطی به بندرلنگه نداشت اما عنوانش برایم جالب بود...

 سابقه وبلاگ نویسی من همین یکسال نیست، دقیقا یادم است اولین بار سال ۸۲ بود که در پرشین بلاگ مینوشتم اما خیلی مبتدی .فقط دلم میخواست بنویسم واین نوشتن هم استمراری نداشت. اما در اینجا و در این وبلاگ در مدت یکسال توانستم با همه پستی و بلندیهایش بنویسم و از این رو :

یک سالگی وبلاگم را به خودم تبریک میگویم.

در مدت این یکسال مطالب گوناگونی نوشتم که گاه مورد رضایت خوانندگان قرار می گرفت و گاه نه و در این مدت پستی که بیشترین خواننده و ارسال نظر را در بر داشت مربوط به خبر در گذشت ناصر عبدالهی بود که در همان اولین ساعات درگذشتش نوشتم(لینک مرتبط).

و پستی که کمترین خواننده و ارسال نظر را در بر داشت و باعث نارضایتی خوانندگان قرار گرفت جوابیه شهرداری بندرلنگه بود در خصوص قطع درختان پارک کوثر بندرلنگه که به نظر خیلی از دوستان جوابی بود غیر منطقی(لینک مرتبط)

در پایان یکبار دیگر از همه کسانی که در اداره این وبلاگ به من کمک کردند بسیار متشکرم و فرا رسیدن سال نو خورشیدی را به همه شما تبریک میگویم ، ان شا الله سال پر خیر و برکتی برای همه شما باشد.