بندرلنگه

وب نوشته های یک جوان لنگه ای

بندرلنگه

وب نوشته های یک جوان لنگه ای

ناصریا ادنیا دل اتبریده

انا لله و انا الیه راجعون

 

بغض گلوم رو گرفته باورش هم برام سخته .خبر خیلی کوتاه و تلخ بود: ناصر عبدالهی از این دنیا رفت.

هنرمندی که از کودکی عاشق کاراش بودم، آخرین و تلخترین ملودیش رو چند ساعت قبل نواخت.

ناخودآگاه ترانه هاش تو گوشم تکرار میشه و با هر بیتش قطره ای اشک از گونه هام سرازیر میشه

یاد ترانه ای میوفتم که برای جگر گوشه اش ((نازنین)) اجرا کرده بود:

 

غم و غصه ات نبینم         تا مه عروسیت ببینم

دنیا دستی بیارم            هرچه که توتخواست بیارم

 

تقدیر اما چیز دیگه ای بود...

 

ناصر! همه عاشقا و هوادارات آرزو می کردن که روز دهم دی جشن تولد سی وشش سالگی و تولد دوباره ات رو با هم جشن بگیرن. اما ظاهرا روح سرکش تو هوای پرواز به سرش زده بود:

 

کاشکی مه یه مرغرم                               از ای زمین کنده مبو

پر مزده پرواز مکه                                 دوباره مه زنده مبو

پر مکشی به آسمون                                لا لا لا ابرو گم مبو

گازی با او ابرو مکه                               یه بار دگه مه خوم مبو

بالا مره پر مزده                                     به هر جایی سر مزده

مره مره تا کوه قاف                                 خونه سیمرغ در مزده

سوال از اون نگار مکه                             روزی دگه مه بار مکه

کوچ مگفته تا کهکشون                             زمستون و بهار مکه

 

نمی دونم چه حسی داشتی. اما نه:

 

ناصریا تو که تا حالا غم اتدیده                  ا دنیا خوشی نتدیده

ا همه که بد اتدیده   ...

 

 عشق تو حقن                                    ولی دنیا پر ناحقن

ا همه که بد اتدیده                                ا هیچکه خوشی نتدیده

 

ناصریا از عشقت دنیا خمارکو                  به هر چه رنگن تو خارکو

به دشمن دونت دار کو

 

ناصریا ا دنیا دل  اتبریده                         سختی وا جان خوتخریده

از صباح  خو چه اتدیده

 

حالا نوبته تون حالا یالا تا وقتی اته           بالا بجک تا قوت اته

حالا یالا برو زود به

 

بذار این ابیات رو از ترانه هات به عنوان یادگاری ازت بردارم و انصافا که هیچ یادگاری

با ارزشتر از هنر یک هنر مند متعهد وجود نداره:

 

آزاد مثل یک باد به ، رها از مال دنیا           آتش بزن به مستیت ، خیلی پستن ای دنیا

تو رهگذری تنهای، ای دنیا دو روزن          عمر جاویدت موندن، زندگی او روزن

 

ناصریا 

 

  خدا حافظ ناصر!   تا قیامت

نظرات 32 + ارسال نظر
پاورلیفتر چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 20:31 http://www.lahijweb.blogsky.com

سلام دوست عزیز. اول از همه تسلیت میگم . خبرش واقعا تکونم داد . این بنده خدا که ناراحتی خاصی نداشت ؟!
سری به ما نمیزنی همشهری دایی !؟
موفق باشی .

اسحاق احمدی چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 21:09

سلام خسته نبی .خواهش اکنم عکسی که تو بیمارستونن بسه خواهش امه

سلام آقای احمدی
به روی چشم اوامر شما اجرا بو.
خیلی صمیمانه به شما و جامعه هنری هرمزگان تسلیت اگم.
روحش شاد

اسحاق احمدی چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 21:15

اگر واقعا ناصر را دوست داری عکسش را که تو بیمارستان گرفتی پاک کن عزیزم با احساساتمون بازی نکن.تشکر

قبل از ای جریان بی خو آماده مکه که در مورد شعری که ۶ نفری توخونده با مرحوم به نام همبستگی بنویسم. اما حیف که نموند تا بگیند فریاد وطن پرستانش چه غوغایی تو دل هوادارانش اکن.

سر چشمه هو زلال دریای بندر تا شمال
گرمای غیرت آفرین دنبال روزی حلال

فکر اکنم ای آخرین شعرین که ناصریا اشخونده ولی هنوز کاستش آماده نبودن.

باز هم به شما تسلیت اگم و خیلی خوشحالم که به وبلاگ مه سر اتزد ان شا الله بعدها هم سر بزن تا مه به یاد اوو همخونی که با ناصر تکه بوی ناصر احساس بکنم.
خدایش بیامرزد

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 21:47

چند سال باید بگذره تا هرمزگان همچین هنرمندی رو دوباره ببینه؟؟؟

گریان چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 21:50

این ضایعه اسفناک رو اول به خانواده محترم آن هنرمند محبوب وبعد به همه دوستداران آن مرحوم و هنر دوستان گرامی تسلیت می گویم

ام جی چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 23:23 http://jabreboodan.blogsky.com/

سلام !‌
مطالبت تکونم داد !‌ سعی کردم باز هم منتشرش کنم !‌
کلوپ و وبلاگت فقط بر اشکهای من افزود

فریده قاسمی چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 23:39 http://dokhtekong.blogsky.com

خدمت شما و همه هموطنان و هنر دوستان تسلیت عرض می نمایم.

سعید پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:06

اشک است و دیگر هیچ....بسیار دوستش می داشتم و خواهم داشت....روحش شاد

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:38

دنیا نه جای موندنن
شادان اتی ناشاد اری
زنده یاد منصفی

شهرام پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 04:58 http://www.shahramclub.blogsky.com

سلام دوست عزیز غم بزرگیه

نینا پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:04 http://nina30may.blogsky.com

روحش شاد

محمد خرم دزگانی پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 17:28

گلجین روزگار عجب خوش سلیقه است
می جیند ان گلی که در جهان عتیقه است

ناصر برای ما گل بود گلی که خیلی زود برواز کرد واز بیش مارفت ناصریابرای ما عشق بود خو اهد بودما با ترانه هاش اشک ریختیه ایم وعاشق شده ایم.

روحش شاد

ناصر ! دوستت دارم پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 19:41

لطفا این صفحه رو ببینید و موضوع رو پیگیری کنید در مورد مشکوک بودن مرگ ناصر:

http://www.roozna.com/Images/Pdf/12_30_9_1385.Pdf

(روزنامه اعتماد ملی ۳۰ /۹/۸۵ )

بخشی از مطلب:

به دنبال درگذشت ناصر عبداللهی موجی از ناراحتی و اندوه در میان خوانندگان و اهالی موسیقی به وجود آمده است . ضمن اینکه بستگان و نزدیکان وی نسبت به مرگ نابهنگام و غیر عادی او معترض هستند. ...

... برخی از نزدیکان و طرفداران عبداللهی برآن هستند که موضوع مرگ غیر طبیعی این خواننده را تا روشن شدن نهایی آن پیگیری کنند.

شما رو به خدا اگه ناصر رو دوست دارید کاری بکنید.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 19:48

آقای احمدی عزیز هنرمند خوب استان
تو رو به حرمت دوستیت با ناصر قسم که بوال مدیر وبلاگ عکس ناصر تو بیمارستون دوباره تو وبلاگ بنسه به خدا تلخن ولی باشه تا بگینن که ناصر چه مظلومانه پر ایکشی بوال با دیدن کبودی چهرش بدونن ...

من هم به احترام این دوست صمیمی ناصر اون عکس را برداشته ام
اگر ایشان یکبار دیگر به بنده افتخار بدهند و به وبلاگ من سر بزنند و اجازه بفرمایند اون عکس را خواهم گذاشت

نگران پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 20:02

من دلم می خواهد عکس ناصر را در بیمارستان ببینم الان هم آهنگ یا فاطمه را گذاشتم دارم گوش می دم تا خانم خودش شافی این هنرمند در آن دنیا باشد

رزیتا پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 20:04

ایا شما واقعا؛ بندرلنگه ایها را می شناسید من دو بار به آنجا آمدم مردم خوبی دارد محمد عبدالعزیز را می شناسی فقط بهم بگو آره یا نه

نه متاسفانه ایشان را نمیشناسم.
؟؟؟

سینا جمعه 1 دی‌ماه سال 1385 ساعت 16:24

خدایا تو اون دنیا هواشو داشته باش.تو این دنیا که ازمردم..........

فریده قاسمی جمعه 1 دی‌ماه سال 1385 ساعت 22:53 http://dokhtekong.blogsky.com

با سلام
خدمت شما و همه هموطنان و هنردوستان تسلیت عرض می نمایم.در ضمن خانم رزیتا آقای (محمد عبدالعزیز) فامیلشان تمیمی نیست؟

بندرجاسک شنبه 2 دی‌ماه سال 1385 ساعت 15:52 http://www.jaski.mihanblog.com

با سلام.در همه جا رسمه که میگن هنرمند نمیمیره... . ولی من میگم هنرمند میمیره اون صداشه اون اثرشه که جاوندانه میمونه.
من هم تسلیت میگم...

خبرنگار یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1385 ساعت 17:35 http://raportkhabarnegar.persiana.com

تسلیت باد

sasan دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:04

سلام . من هم به نوبه خودم تسلیت میگم.
رزیتا من یک دوستی دارم به نام محمد عبدالعزیز .
ممکنه ازش بیشتر بگی تا راهنمایت کنم؟

مجید قبادی دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1385 ساعت 21:05

بچه کرمانشاهم...۱۰ سال بندرلنگه زندگی کردم تا ۱۳۸۳...از همونجا ناصر رو با گیتارش خیلی دوست داشتم...شاگرد استاد وجدانی بودم و روزهای عاشقیم با گوش دادن و خواندن آهنگای ناصر می گذشت....
چه روزگاری....هم از عشقم جدا شدم....هم ناصر رفت.....

[ بدون نام ] دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1385 ساعت 22:38

http://www.roozna.com/Images/Pdf/12_30_9_1385.Pdf

[ بدون نام ] دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1385 ساعت 22:40

بس کنید لطفا واقعا خجالت داره همه دارن در فراغ ناصر خون گریه می کنن شما دارین دنبال محمد عبدالعزیز می گردین؟

نگران چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:26

سیاورشن عزیز از دست من ناراحت شدی من ۴۲ سال دارم و دارای دو فرزند هستم با اسم نگران پیگیر حال ناصر عزیز هستم و الان مدت ۴ سال است که از فرزندانم خبر ندارم محمد عبدالعزیز فکر می کنم حدود ۷۰ سال دارد می خواستم با کمک شما شاید سرنخی از فرزندانم پیدا کنم از دستت ناراحت نیستم چون تو نه من را شناختی نه محمد عبدالعزیز را من ناصر عبدالهی را به خاطر دو فرزندم که رگ و ریشه جنوبی دارند آشنا حس می کنم و هر روز به سایت شما سر می زدم اگر چک کنی متوجه می شوی

رزیتا نگران چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:29

فریده جون سلام فامیل ایشان تمیمی است بله نام فرزندانش دختر بزگش فاطمه و پسرش جاسم است تو محله خوری زندگی می کنند فکر می کنم تو بشناسیش الان ایرانه یا کویته ممنونم از لطفت . درضمن باید بگم ناصر عبدالهی اهل جنوب اما متعلق به تمام ایرانیان است ما را در این غم بزرگ شریک بدانید روحش شاد

پگاه چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1385 ساعت 13:39

من هم تسلیت می گویم در کنسرت نا صر در تهران شرکت کردیم.من پگاه از تهران.

فریده قاسمی چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1385 ساعت 21:10 http://dokhtekong.blogsky.com

با سلام .من مساله آقای محمد عبدالعزیز را پاک فراموش کرده به اینجا سر نزدم ....خلاصه رزیتا خانوم آقای تمیمی از فامیل های درجه یک ما هستند لطف کنید شماره تماس در وبلاگ من بگذارید تا با شما تماس بگیرند شاید بتوانم خدمتی کنم....کامنت شما در وبلاگ من تایید نشده پاک خواهد شد.

سلام خدمت خواهر بزرگوارم خانم قاسمی و همچنین رزیتا خانم.
چون ایشان ابتدا نام محمد عبدالعزیز را برده بودند ایشان را نشناختم اما بعد که فهمیدم منظورشان همان آقای تمیمی است شب گذشته با فرزندش جاسم تماس گرفتم و ماجرا را به عرض ایشان رساندم. به هر حال مرا از سرانجام کار بی خبر نگذارید.

رزیتا شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:34

عید سعید قربان برهمه هموطنان مبارک باد

خاطره شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 19:35

فردا ۱۰ دیماه سالگرد تولد ناصره
چیزی جز یک فاتحه ندارم که تقدیمش کنم

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1385 ساعت 22:05

آزاد مثل یک باد به رها از مال دنیا
آتش بزن به مستیت خیلی پستن ای دنیا

گل مینا سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:48 http://adambarfi1.persianblog.com

ای بابا ناصریا چه مظلومانه پر کشید جگرم سوخت...
وبلاگ اختصاصی ناصر www.nasseabdollahi.blogsky.com
واسه شادی طرفداراش و شادی روحش این وبلاگ و لینک کنین جاوید باد ناصریا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد