بندرلنگه

وب نوشته های یک جوان لنگه ای

بندرلنگه

وب نوشته های یک جوان لنگه ای

جوابیه شهرداری بندرلنگه

با سلام خدمت همگی شما خوانندگان محترم.

 

در مورد پُست شماره 27 با عنوان " چرا . . . ؟     به من چه بابا ! ! !"

که اشاره اصلی به کار شهرداری بندلنگه در خصوص قطع درختان پارک کوثر داشتم؛ نقطه نظرات متفاوتی در این مورد در قسمت نظرات توسط خوانندگان مطرح شد هر چند بعضی از آنها با لحنی تند مسئولین مربوطه را مخاطب قرار داده بودند اما اینجانب جهت ادای امانت و ایجاد اعتماد خوانندگان آنها را تائید کردم حتی اگر در مواردی خودم با آنها مخالف هم بوده ام.

 

البته اقدام روابط عمومی شهرداری بندرلنگه در مورد پاسخگویی به این پست بسیار جای خوشحالی دارد و قابل تقدیراست، همچنین ناگفته نماند شهردار جوان و محبوب شهرمان هیچ وقت در مورد انتقادات و مسائلی که در جراید عنوان می شود بی تفاوت نبوده اند و همیشه سعی نمودند ارتباط متقابل با آنها برقرار نمایند. حال اگر گاهی کاری از ایشان را زیر سوال میبریم فراموش نکرده ایم و بر کسی هم پوشیده نیست که از زمان انتصاب ایشان به عنوان شهردار بندرلنگه تا کنون شاهد عمران و پیشرفت بسزایی در سطح شهر به خصوص روشنایی و تمیزی کوچه ها و معابر بوده ایم.

 چه خوب است که این ارتباط سازنده همیشه وجود داشته باشد.ان شا الله

 

اگر پُست مذکور را خوانده اید جوابیه شهرداری بندرلنگه در این خصوص چنین بوده است:

 

با سلام خدمت همشهریان عزیز و وبلاگ لنگه
قبل از هر چیز از انتقاد شما بسیار تقدیر و تشکر میشود.
هدف اصلی قطع درختان پارک کوثر برقراری امنیت در پارک بوده است.این پارک از موقع بهره برداری بارها محلی امن برای معتادان سارقان و دیگر افراد شرور شهر بوده  (خرید و فروش مواد مخدر-سرقت وسایل پارک -یافتن نوزادان سر راهی -کشف جسد و....).
قطع درختان به اندازه استاندارد بوده و پس از مدت کوتاهی از نو رویش خواهند داشت و همچنین از رویش درختان بیش از ارتفاع 1.5  متر باید در پارکهای ساحلی جلوگیری شود تا بیننده چشم انداز ساحل و دریا داشته باشد.
با تشکر روابط عمومی شهرداری بندرلنگه

 

هر چند خوانندگان دیگر نظرات متفاوتی را در این خصوص و جوابیه شهرداری مطرح نمودند شما نیز میتوانید به پُست مذکور مراجعه نموده و در قسمت نظرات آنها را مطالعه نمایید.

در پایان باز هم از روابط عمومی شهرداری و جناب شهردار بسیار سپاسگذارم و امیدوارم همیشه اینگونه روابط را با بنده به عنوان فردی از اعضای خانواده شهر لنگه و دیگر جراید حفظ کنند.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
فریده قاسمی پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1385 ساعت 19:18 http://dokhtekong.blogsky.com

با سلام
جا دارد از این حرکت زیبا و پسندیده روابط عمومی شهرداری بندرلنگه بخاطر اهمیت به نظرات نسل جوان ،شهروندان ونیز مقوله دنیای مجازی اینترنت( که ارتباط چند جانبه را به دنیای حقیقی اهدا نموده )تشکر نمایم.....وفرصت را غنیمت شمرده سپاس خود را به دو برادر بزرگوار آقایان:شریف شریفی نژادشهردار محترم بندرلنگه و محمد داشی جان شهردار محترم بندرکنگ بخاطر تلاش و همت والایشان در عمران و آبادانی شهر ابلاغ نمایم. حمایت مادی و معنوی آنان از فعالیت های فرهنگی-اجتماعی و ورزشی دو شهر مایه دلگرمی دست اندر کاران این میادین شده است.احسنت و خدا قوت......

کندوره شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 17:23 http://kandorah.blogsky.com/

سلام دوست عزیز
وبلاگ کندوره به روز شد / زندگی در چشمان عذرا

هیتلر شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 19:39

به نظر من اگر شهرداری به منظور جبران این اشتباه چند اصله درخت در یک نقطه دیگر از شهر بکارد خیلی کار خوبی است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد