بندرلنگه

وب نوشته های یک جوان لنگه ای

بندرلنگه

وب نوشته های یک جوان لنگه ای

جام جهانی

 اول از همه از شما دوستان معذرت میخوام به خاطر اینکه مدتها وبلاگ رو آپدیت نکردم. چوت کاملا درگیر امتحانات پایان ترم بودم و از دوستانی که جویای احوال من بودند نیز تشکر فراوان دارم.

راستش آدمیزاد وقتی مدتها از چیزی دور باشه خود به خود اون انگیزه قبل نیز کمرنگتر میشه.از وقتی امتحانات تمام شده همش به فکر آپدیت کردن وبلاگ بودم ولی اون نیروی قبلی در وجود خود پیدا نمیکردم به همین دلیل با خود گفتم تا شروع نکردم اوضاع من بهتر نمیشه که هیچ بلکه بدتر هم بشه.

امروزها به اکثر سایتها و وبلاگها که سر میزنی بحث جام جهانی شده مبحث داغ روز. یکی تیمش حذف شده و ناراحته(مثل سیاورشان) یکی مثل من هنوز تیم محبوبش میتازه(ایتالیا) و هنوز امید قهرمانی در دلمان زنده است. راستش بازی دیروز آرژانتین خیلی برام ناراحت کننده تمام شد .از وقتی که بازی آرژانتین مقابل صربستان دیدم تماشای بازیهای این تیم برام خیلی لذت بخش بود به خصوص بازی دیروز. واقعا انسجام تیمی آرژانتین حیرت آور بود ولی حیف که حذف شد.

italy

راستش این آلمانیها همیشه برای من منفور بودند کلا تیم و مردمان بسیار مغروری داره( حالا یه وقت به طرفدارانش بر نخوره). به هر حال سه شنبه همین هفته با همین اقوام هیتلر بازی داریم ولی پای قدرت مافیا که وسط کشیده بشه دیگه کسی جلودارش نیست. ان شا الله که بتونیم انتقام آرژانتینیها را ار اونها بگیریم تا داغ دل بعضیا مثل سیاورشن سرد بشه.

 یک نکته هم بگم که ربطی به فوتبال نداره : طبق آماری که از خصوصیات مردم ایتالیا گرفته شده معلوم شده که ایتالیاییها در احساسات و آداب و معاشرت و حتی مزاج و امیال غذایی بسیار به ایرانی ها شبیه هستند و به ارتباطات خویشاوندی و رفیق بازی بسیار اهمیت میدهند و بسیار خوش خوراک هستند بر عکس دیگر کشورهای اروپایی که غالبا خسیس و از خود راضی هستند و ارتباطات خویشاوندی در بین آنها کمرنگ گشته.

نظرات 9 + ارسال نظر
سیاورشن شنبه 10 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 15:48

سلام ...امیدوارم این جام حداقل به ایتالیا برسه در غیر اینصورت اصلا نمی خوام قهرمان داشته باشه ...

موسا شنبه 10 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 18:23 http://www.zehneziba.blogsky.com/

سلام
اینجا بودم ! ... هنوز هم فقط ایران !

تا سلام...

گوگانا شنبه 10 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 19:25 http://googana.blogsky.com

سلام.این تیم آلمان خیلی مزخرفه آدمای مغرور پررو هستند اما ایتالیا رو می برره فکر کنم....

beckham یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 18:17

سلام رفیق

آقا تیم ما که حذف شد ولی با نامردی.
میدونین چرا . راستش معلوم نیست این پرتغالیها چه بده دستونی با داور داشتن که از قبل میدونستن انگلیسیهای بی گناه پنالتیهاشون رو کجا میزنن .

آلمان جام رو میبره . شرط میبندم .
آلمان ۳ ایتالیا ۱
فینال : آلمان ۲ فرانسه ۰

موفق باشی .

رحیم سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 17:44

سلام دوست خوبم دوست دارم فرانسه اول بشه اون هم فقط بخاطر زیدان از سایت خوب شما ممنونم

هادی چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 19:38 http://net-kade.mihanblog.com

سلام از وبلاگ زیباتون خوشم اومده
یه سر به ولاگ من هم بزنید
وبلاگ شمارو در لینکستان وبلاگ خودم قرار دادم

فرزاد پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 14:34 http://jaski.tk

سلام. جام جهانی شیرین برای شما تلخ برای سیاورشن زیبا برای افرادی دیگر...
این رسم فوتباله. ۳۱ تیم باید برن کنار یه تیم بمونه. زیاد هم ناراحت نباشین. ۲۰۱۰ هم ایشالا در راهه

سلام دوست عزیزم شنبه 24 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 14:58

امروز با عجله سری به وب تون زدم خوب بود .

مصطفی سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 13:39 http://bnnd.blogfa.com

دوستان جدیدترین آهنگهای بندری و فارسی را از اینجا دانلود کنید www.bnnd.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد