بندرلنگه

وب نوشته های یک جوان لنگه ای

بندرلنگه

وب نوشته های یک جوان لنگه ای

مسئولیت پذیری ۲

روزی ملانصردین با دوستش خورشت بادمجان میخورد.

ملا ازاو پرسید: خورشت بادمجان چه جورغذایی است ؟

دوست ملا گفت : غذای خیلی خوبی است و راجع به منافع آن سخن گفت .

بعد از اینکه غذایشان راخوردند و سیر شدند بادمجان دلشان را زد به همین جهت ملا شروع کرد به بدگویی از بادمجان و از دوستش پرسید: بادمجان چگونه غذایی است ؟

دوست ملاگفت : من دوست توام نه دوست بادمجان به همین جهت هر آنچه را که تو دوست داری برایت می گویم .

 

موقعی که مطلب قبل را راجع به اداره برق را می نوشتم موضوعی درصفحه اول روزنامه دریا شماره 508 دوشنبه 1 مرداد نظرم را به خود جلب کرد که فکر میکنم بی ربط نیست شما هم آن را بخوانید

 

جراید 

خطاب به اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهرستان بندرلنگه

 آقایان محترم شما دیگر چرا ؟؟؟؟؟؟؟

این جایگاهی راکه شما درآن قراردارید نه فلان وزیر و نه فلان مدیرکل حکم آن را امضا کرده اند ، بلکه حکم شما را مردم امضا کرده و این مسئولیت را به دوش شما نهاده اند .

تا آنجایی که من اطلاع دارم تا چند روز قبل از این با توجه به جلسه ای که با حضور ریاست محترم اداره برق در فرمانداری داشته اید و ریاست محترم شورا آنچنان که در آن جلسه سخن نموده اند به مشکلات موجود در اداره برق بندرلنگه واقف و فکر میکنم آنقدر وقت کرده اید که درسطح شهر قدم زده، فرسودگی و قدمت شبکه برق را که مسبب اصلی نوسانات درسطح شهر می باشد را مشاهده نموده اید ، آیا از آقایان محترمی که شما از آنها تشکر و قدردانی نموده اید دعوت نمودید گردشی هم درسطح شهر داشته و مشکلات و نواقص شبکه ای برق سطح شهر را از نزدیک به آنها نشان داده یا با گرفتن تصاویری از وضعیت موجود شبکه برق شهری به آنها نشان داده اید یا اینکه مشکلاتی که در پیش روی مراجعه کنندگان اداره برق را به مقامات محترم بازگو نموده و اگر این کارها را انجام داده اید چه پاسخ و اقدامی از مقامات محترم شنیده و دیده اید که درصدد تشکر وقدردانی برآمده اید اگر چیزی از این خبرای خوب دارید لااقل مردم را هم درجریان بگذارید تا ما هم از قافله عقب نیفتاده و سیلی از تشکر و قدردانی را در جراید مختلف به چاپ رسانیم. یا اینکه شما هم همانند دوست ملا هستید و آنچه را که ملا می پسندد بر زبان می آورید . اگر اینگونه باشد یا فکر میکنید با تمجید و تعریف وتشکر مشکلات حل خواهد شد.

 برای خود و افرادی که به امید داشتن آینده شهری لااقل بهتر از امروز به شما دل بسته اند خیلی متاسفم ........................

 

شمشیر عقل را در آتش عمل شکل بده .

 

فکری را دنبال کن که نه فقط منطقی , بلکه عملی هم باشد.