بندرلنگه

وب نوشته های یک جوان لنگه ای

بندرلنگه

وب نوشته های یک جوان لنگه ای

بزرگترین پرچم ایران

 چند مدت پیش در رسانه ها اعم از مطبوعات و صدا و سیما خواندیم و دیدیم که طی مراسمی با شکوه بزرگترین پرچم ایران در بندرلنگه، قلب خلیج فارس به اهتزاز درآمد.این پرچم که ۸ متر طول و ۴ متر عرض دارد بر میله ای به بلندی ۴۲ متر در کنار خلیج همیشه فارس در حال اهتزاز است.

پرچم 1

من هم خواستم در این امر سهمی داشته باشم و احساسات خود را بیان کنم.برای من اندازه این پرچم اصلا مهم نیست حال چه این بزرگترین باشد و یا کوچکترین پرچم در ایران،خود پرچم برای من مهم است و همین بس که در کنار این خلیج همیشه فارس مرزبان کشور عزیزمان هستیم و در برابر توطئه دشمنانش هم در حفظ نام خلیج فارس و هم در برابر گرفتن حق خود از انرژی هسته ای مردانه مقاومت میکنیم.

پرچم 2

از یک نکته غافل نشویم و مسئولان ما باید بدانند با وجود قداست و احترام این پرچم، با اینگونه اعمال مشکلات ما مردم محروم و سختی کشیده بندرلنگه حل نخواهد شد و خدای نکرده خود را گول نزنند و بدانند که ما مردم لنگه آب آشامیدنی نداریم و پرچم و امثال هم برای ما آب ، جاده ، بیمارستان ، مدرسه ، دانشگاه و غیره نمیشود و ان شا الله همانند آنروز که در تلویزیون و دیگر رسانه ها با افتخار خبر اهتزاز بزرگترین پرچم ایران در بندرلنگه را دادند، دنبال و پیگیر آن باشند که به زودی حامل خبر رفع مشکل آب شرب بندرلنگه و دیگر مشکلات را برای ما مردم لنگه با غرور و افتخار باشند.

پرچم 3

باید متذکر شوم که نصب این پرچم به همت شهرداری و شورای شهر بندرلنگه بوده و ۴ میلیون تومان هزینه در بر داشته. باز هم یاد آور میشوم که این عزیزان از کار اصلی که بر دوش آنهاست غافل نشوند و همیشه و همچنان همدرد همشهریان خود باشند.